Post by camplamumifa on Mar 1, 2022 3:48:15 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Revived Witch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Revived Witch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere point ▞▞▞
▞▞▞ Revived Witch 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil, godt gratis at spille for det meste, hvis du er ok ikke at være den bedste i alt. Jeg elsker kunststilen. Som andre brugere har sagt, er udholdenhedstidsgrænsen ret irriterende, den bør fjernes, også nogle hovedhistoriemissioner koster alt for meget udholdenhed.
Revived Witch Szerepjátékok xyqe
Uden penge brugt, er dette spil utrolig hårdt og ikke sjovt. Men desværre er det sådan, mobilspil er i disse dage, det er dog trist, at spil for det meste spilles af børn og kan brænde forældrenes penge på ingen tid, bare for at besejre et pixeleret monster ... Også trist, at dette spil, må indrømme, er rart, men at skulle kværne en måned bare for at komme videre i historietilstand, et niveau, det er bare dårligt. Også den slags spil burde ikke have pvp/arena-relaterede funktioner, oprigtige penge altid betyder magt...skam
Ja 😁👌
Godt spil Oplev sagen er, at hver gang jeg går i kamp, nogle gange blev jeg tvunget ud af spillet og nogle gange ikke. Jeg undrer mig hvorfor? Åhh. spillet noget laggy.
Det er et anstændigt mobilspil med et retfærdigt gacha-system. Der er bestemt plads til forbedringer, da dette er et ret nyt spil. Et af de områder, som jeg vil foreslå at ændre, er udholdenhedssystemet, da alt er dyrt, inklusive indsamling af vækstmaterialer, såvel som mana- og historiestadier. Det ville være mere bekvemt, hvis spillere i det mindste kunne få mere udholdenhed som enten gaver eller fra at afslutte dagblade. Det ville også være rart, hvis der er flere ting at gøre efter at have afsluttet alle historierne
Har spillet siden udgivelsen lige siden den første begivenhed, dette spil har altid haft latterlige vanskeligheder på begivenhedsscenen. Juster din sværhedsgrad korrekt, så alle spillere kan nyde begivenheden
Jeg mener, det er stadig nyt, så for nu... ja, det er sjovt. Den kunst er fin, gameplayet er....OK.Jeg sagde, at det stadig er tidligt, men for nu er det okay.
Dette er et vidunderligt spil, men det "energi"-system, de bruger, løber ud alt for hurtigt. Jeg forsøger at opgradere min "dukkesamling", og jeg kan kun spille i omkring en time hver dag, før jeg er tvunget til at vente på mere energi.
Jeg ved ikke engang, hvorfor folk giver så mange stjerner til dette spil. Jeg kan fortælle, at dette spildesign er så dårligt, det værste.
Ret godt indtil videre. Det tog lidt Lil at få kampsystemet ned, men indtil videre virker det ret fedt. Vil gerne have bedre forklaringer på de forskellige systemer og hvordan de fungerer, for indtil videre har de absolut ingen hjælp
Revived Witch பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் rre
Spillet er ret sjovt. Grafikken er også fin. Udjævningskarakter kan tage flere dage på grund af udholdenhedssystemet. På grund af dette er begivenhedsproblemer overvældende. Det er ikke sjovt, selvom jeg har et par veltrænede karakterer. Niveaukravene er for høje for en ny spiller at spille med. Mid game spillere lider også. Jeg håber seriøst, at designerne tager fat på problemet med begivenhedsproblemer.
Sjovt men lidt langsomt at få opgraderingsmaterialer
Jeg fandt endelig ud af, hvordan jeg rydde fejlen. Absolut en ulejlighed, men jeg kan stadig lide spillet.
Et sødt 2d pixel kunstspil med smuk belysning. Jeg vil anbefale for en interessant historie. Dagbladene er også nemme at opnå, og intet ser ud til at betale dig af.
Opdatering 2: Nvm De har ikke løst forbindelsesproblemet. 3 stjerner på grund af nogle useriøse oversættelser og manglende udholdenhed. Kunne ikke oprette forbindelse til spillet på trods af at der var en god forbindelse. Alt i alt et fantastisk afslappet gacha-spil.
Det har potentiale. Jeg nød spillet, fordi det har en god kunststil og forbandet god bgm. Det er et unikt bud på en gatcha. Det har dog problemer, ligesom udholdenhedssystemet er så langsomt. Du skal bruge din gatcha-valuta for at kompensere for det.
Sidder i øjeblikket fast i Intagible Memory Act 3 og kan ikke komme videre eller gå tilbage til min startskærm, så vil ikke være i stand til at gøre noget som helst undtagen at stirre på en ødelagt scene, når jeg logger ind i spillet.
My Brother Rabbit Piedzīvojumu spēles xsng
Resultat: - Sjov tidsspilder, F2P venlig. Bedre spil derude. Fordele: -Fantastisk soundtrack -Fantastisk char-design -For det meste PvE-fokuseret -F2P-venlig -Hyppige opdateringer Neutral -$$$ muligheder er ikke de værste, jeg har set -Energy-systemet bruger/vinder hurtigt udholdenhed -PvP er vs bots (betyder mindre hvaler) Ulemper: -Gacha-hastigheder er forfærdelige, 1 UR ~80 træk [du har brug for 7 kopier til maks.] (2% UR, 5% SSR) -Spring-knap springer aktuel dialoglinje over ikke scene -Kræver lidt strategi/færdighed
Wow kan ikke tro, at min anmeldelse er blevet slettet af Yostar af alle virksomheder. Betal for at vinde, progressionsvæg, betal for at vinde karakter (bogstaveligt talt), og der er pvp. Hvaler vil altid vinde mod f2p. Udholdenhed vil aldrig være nok til progression, men hvaler kan dumpe tilkaldevaluta for udholdenhed, så det betyder ikke noget for dem. Oversættelsen er også ret usikker, sammenlignet med deres andre spil er dette svagest.
Huh, sværere at forbinde, prøv at prøve, jeg spiser mange gange, men det er stadig ikke login
Revived Witch રોલ પ્લેઇંગ deo
Revived Witch Rol ijro etiladigan lkno
Jeg elsker dette spil meget, jeg ville ønske, at vedligeholdelsen giver mere sjæl generelt set er fantastisk, håber, at fremtidige ting kan forbedre dette spil, måske et samarbejde
Der er for meget P2W-element i dette spil (Meget OP Battle Pass Dolls, Meget svære begivenheder, der kræver gacha-dukker til bonusser, Nødvendige PVP-ressourcer, der sender dig gennem pakker med hvaler for at få, Abysmal Stamina-system, som du skal købe hver dag, medmindre du vil bruge 2 måneder på at bygge 1 dukke, Skind, som du kun kan købe med rigtige penge) Ikke-eksisterende karakterer balancer Masser af RNG på gearslibning Brug for 7 kopier til max 1 dukke Vildledende færdighedsinstruktioner Jeg er skuffet over dig Yostar.
Simpelt spil, men flot kunst. Ikke et spil for no life halsskæg at validere selvværd med. Valuta- og bannersystem er blandt det bedste jeg har oplevet i en moderne gacha.
Dette spil har god grafik og flotte dukker. Jeg kan virkelig godt lide spillet, bortset fra at det tager for lang tid for manaen at regenerere og bruger for meget mana til hvert scenarie. Jeg vil gerne være i stand til at spille i mere end 20 minutter ad gangen, men er nødt til at vente 8 timer eller deromkring på, at mor kan regenerere. Også, hvis faktiske penge bliver brugt, er det, du får, virkelig overpris.
Smukt spil, efter to dage er der desværre ikke noget at gøre. At få enheder til Ascension 4 kræver for mange ressourcer, og udholdenhedsomkostningerne for etaper er FOR høje. Det samme gælder for arbejdet med karakterernes færdighedstræ. Udholdenhedsopdatering er også latterlig og øges trinvist, hvilket gør den værdiløs. Alt virker imod, at spillere gør fremskridt med at bygge enheder, hvilket er det eneste man kan gøre efter at have slået historien. Meget skuffet.
Fantastisk spil vil bare ikke forblive forbundet. Jeg bliver smidt ud af serveren hvert 10. minut
Jeg anbefaler det ikke, medmindre du vil smide det på en anden skærm eller telefon, mens du laver andre ting og nyde lydene eller noget. (Fungerer dårligt på emulatorer) Spillet siden lancering. Den daglige trim er ikke stor for mig. Blev virkelig hurtigt udbrændt. Karakterer, selv om de er veldesignede, har jeg lidt tilknytning til. Historien startede stærkt, men faldt af for mig. Mangel på polering med forskellige sidelayouts, oversættelse og så videre. Det så ud til at gå en fantastisk retning, men faldt bare pladask overalt for mig.
- god grafik - god historie - god gacha rate - god mekaniker Det eneste, jeg klager over, er måske manglen på arrangementer.
Elskede spillet! Men der er to problemer her, det ene er, at jeg i går downloadede dette spil. Under kampen halter det og nu når der kæmpes mod hårde chefer. Det halter værre end før min tablet reagerede ikke efter sort skærm nu gør mig bekymret, prolly bc af grafik ikke junk og apps kører. Plz tilføj grafikindstillingerne, som alle spil havde. Derudover er dette spil virkelig meget sjovt! Det dræbte min kedsomhed lol. Når som helst
Den aktuelle begivenhed er BS. Du skal udskyde rigtige penge bare for at klare de sværere stadier. Spillet er også frygtelig optimeret; forsinkelser og hakken forekommer normalt. Gav endnu en stjerne, fordi spillet er sjovt.
Spillet mangler historie, du kan afslutte hovedhistorien på få timer, og du har intet at lave, hvad er meningen med at dyrke dukkerne, hvis der ikke er nogen historie og indhold at udforske, jeg sidder fast med bossmonstre fra den forrige færdige historie det er det
Meget ikke reagerer på de fleste, selv når du er i Tower-lobbyen. Spillet har brug for mere optimering og tilføjelser i indstillinger, der kan slå nogle grafiske effekter fra, især animationer (som BG'er) for at opnå en mere jævn gameplay. Jeg hader, hvordan jeg taber på grund af den store forsinkelse, simpelthen fordi en masse ting flyver over hele skærmen og halter hele spillet.Generelt gameplay er godt, men det er bare for laggy til et pixeleret spil (den aktuelle begivenhed er EKSTREMT LAGGY, især på Pride-scenen. Jeg taber, selv mit niveau er optimalt. Fix.)
Jeg elsker spillet, god kunst og alt muligt andet for mig. Udholdenhedsomkostningerne for at drive noget er grusomme. 30 udholdenhed på et tidspunkt, hvor en nyere spiller ikke har over 100 er... Hvad pokker? Juster udholdenhedsomkostningerne, ellers vil dit spil slet ikke klare sig i vesten. Edit: 1 stjerne, modtaget feedback, men følg ikke det, mange mennesker har sagt dette. Spild af tid gider ikke, at spille i 5 minutter for at sprænge din udholdenhed i 4 trin... Hver 8. time er slet ikke sjovt.
Jeg har en sort skærm, efter jeg trykkede på Enter, og den indlæses. Startede omkring den 12/9.
5 stjerne -> 1 stjerne. Alt var fint, og så blev autokamp tilgængelig og sugede al nydelse og grund til at spille spillet ud. Hvorfor spille et spil, der spiller sig selv? Ærgerligt, det var virkelig flot pixelkunst.
I dag blev dette spil ødelagt. Udstyr blev tilføjet til gachaen, som kommer til at ødelægge gachaen. Gik fra et godt prissat og generøst spil til overpris og grådig i ét træk.
Jeg har lige installeret spillet, og det lader mig ikke spille. den siger bare: "Kunne ikke erhverve spilressourceoplysninger. Tjek venligst din forbindelse". bogstaveligt talt uspillelig lmao edit: bruh jeg er nødt til at bruge en vpn lmaooo, der stinker
Jeg stødte på et eller andet problem, mens jeg spillede dette spil, jeg kan ikke logge ind på dette spil og sidder bare fast på login-skærmen, kan du løse disse problemer, fordi dette får mig til at ønske at afinstallere dette spil.
Karakterdesign er fantastisk. Gameplayet er glat og sjovt.
hvorfor kan jeg ikke fortsætte eventyret?. den siger altid ingen magisk energi, så gå tilbage til startsiden
Efter at være kommet igennem de generelt hovedområder er spillet bare "ok". Gameplayet er ret forfærdeligt og kræver en masse gentagne missioner for at overvinde nogle få svære bosser, før tingene vender tilbage til latterlige vanskeligheder. Balance overvejes slet ikke på denne. I det mindste. Det er ok. Det er en god base. Jeg er dog ikke sikker på, at jeg vil følge med.
Virkelig nød at spille dette, men der er ingen muligheder, og dpad bevæger sig over hele skærmen, hvilket gør det svært at samle ting op, da du skal være et bestemt sted for at hente det.
Går konstant ned, når man kæmper mod fjender, det er trist, fordi jeg kan lide dette spil så meget, men det er dybest set uspilleligt for mig
Jeg har fundet en taske og hjulpet udvikleren med at ordne den. Selvom jeg ikke var i stand til at spille et par dage på grund af fejlen, havde jeg ingen kompensation for ingame tomgang. Nu har jeg fundet en anden fejl, og jeg ønsker ikke at hjælpe med at rette den igen. Spillet jeg fejlede, spild ikke din tid på det.