Post by camplamumifa on Mar 1, 2022 3:14:07 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ TASOKARE HOTEL ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TASOKARE HOTEL IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fler kristaller hackar ▞▞▞
▞▞▞ TASOKARE HOTEL 2022 version ▞▞▞
TASOKARE HOTEL Dobrodružné kfev
Ljudet kommer inte att spelayyy, varför?
Hittills gillade jag spelet och berättelsen är intressant. Det första problemet handlar om biljettsystemet. Jag kan inte tänka mig att vänta i timmar på bara fem korta scener, det är en sekund. Och den tredje är att den speciella historien är dyr och jag längtar efter att läsa den. Även om det kan vara som det är, är det ett trevligt mystiskt visuellt romanspel och det är värt att spela det. Vänligen ändra åtminstone biljettsystemet i din nästa match och jag önskar din nästa match en större framgång i framtiden!
osoto är verkligen konstigt men han var en intressant karaktär tillsammans med neko och gänget. Jag älskar mc och historien. bra jobbat 😊
jag kan inte öppna spelet. det står ingen internetanslutning men min anslutning är okej :/
Jail Break : Cops Vs Robbers رول پلیئنگ skmy
😭😭😭Jag tyckte verkligen att utredningen var svår och berättelserna inte så övertygande
Efter kapitel tre har spelet fastnat och säger 'Inte ansluten till internet. Tryck på ok ' jag försökte flera gånger idag, tyvärr fungerade det inte, vänligen fixa det så snart som möjligt jag älskar verkligen ditt spel
vad är det med den nya uppdateringen?!! det säger hela tiden back up & återställ, anslut till wifi eller något även om jag redan är ansluten till wifi!! jag kan inte ens spela spelet längre
Bra story, men jag fastnade alltid på meddelandesidan när du först öppnade det här spelet. Det lät mig inte spela det här spelet. snälla hjälp mig, jag försöker avinstallera så fungerar det inte (・ัω・ั)
Handlingen är verkligen intressant. Musik stämmer väl överens med vad som händer, det här är det mest spännande mysteriespelet jag någonsin sett! My Room är också en fördel eftersom det spottar ut skräp varje minut. Det hjälper dig att klara uppdragen snabbare. Den enda nackdelen är biljetterna. Kan vi bli åtminstone bara timmar långa och inte vänta till 05:00? För det är för mycket. Och biljetter försvinner bara på under 30 minuter.
Det här spelet är intressant men jag håller med några av recensionerna om att det inte räcker med 5 biljetter för ett kapitel. Kanske är det en av dina tekniker för att tjäna pengar från människor som köper biljetter men ändå har 5 biljetter per dag är absurt.Jag gillar inte heller att du kan hämta biljetterna först klockan 05.00. Vänligen gör det här spelet lite användarvänligt och problemfritt för alla spelare.
Holee fan. Jag har precis avslutat spelet och det här var mörkare än jag förväntade mig. Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle vara så mörkt! Jag älskar karaktärerna och historien! Till och med musiken är fantastisk. Jag skulle sakna att spela igen. Skulle rekommendera det till dig, om du inte är ett barn. Jag har inte skrivit en recension på länge och den här förtjänar min. Jag säger för mycket, lol. Bättre sluta.Men ändå, bra spel!
❥Jag tror att det här spelet har slagit alla tidigare spel hittills!! Det är svårare för mig att ta mig igenom det, men det är mycket mer övertygande och jag känner hela tiden ett behov av att köpa biljetter för att fortsätta! Det gör jag aldrig, men pojke är jag nära! Det är dock väldigt svårt att få saker gjorda i tid, speciellt när jag är så upptagen - och biljetterna går för fort!! --Men grafiken, karaktärerna, BERÄTTELSEN... och herregud får mig inte igång med musiken!! Allt är så bra!! Jag älskar det!!💖
Dålig engelsk översättning
Jag hade spelat fängelsepojkar och det är därför jag har höga förväntningar på det här spelet. det ser också intressant ut från introt men jag vet inte om det tar lång tid att ladda eller något, eftersom även jag redan har klickat på knappen visas den inte (som titta på annonser och spela story) och när jag klickar någon annan knapp, det finns inget svar också... vänligen fixa dessa
Jag älskar grafiken och historien för det här spelet. också ett bra jobb med de roliga pusslen. De mest otillfredsställande delarna finns i biljettsystemet, där storydelarna per biljett är för korta. Även exp- och myntslipningssystemet, även om det är tekniskt möjligt med F2P, kommer det att kräva för mycket hjärnlös slipning. Förhoppningsvis kommer utvecklarna att göra ett bättre jobb i framtida titlar. älskar karaktärerna, BGM och VAs!
Spelet är väldigt intressant. Men synd att du kan spendera alla dina gratisbiljetter bara för att läsa några noveller. Vi behöver fler gratisbiljetter!! 😆😆
Ett högkvalitativt spel. Jag kan inte fatta att du kan spela det GRATIS. Historien och bilderna är fantastiska. Tasokare Hotels enda stora svaghet är att den engelska översättningen ibland inte är perfekt (t.ex. kan en karaktär säga "Thank you for the waiting", istället för "Thank you for waiting").
Jag älskar ärligt talat TASOKARE HOTEL, men anledningen till att jag betygsätter det 4 stjärnor är biljettsystemet. Du behöver dem för att föra historien framåt, men du får bara så mycket. Inte nog med det, biljetterna återställs varje dag klockan fem på morgonen, så du måste vänta med att avancera. Det är mitt enda problem med spelet
Avslutade spelet idag, det var ett bra spel att spela, ganska intressant historia när du går igenom kapitlen. Huvudrollerna i spelet var roliga eftersom de hade personlighet till sig.Jag skulle också vilja berömma konsten eftersom den var detaljerad. Saker som jag tror skulle vara en bra förbättring skulle vara att fixa till översättningen, grammatiken och stavningen eftersom det ibland var förvirrande vad de försöker förmedla. Rösterna verkar inte heller fungera när du spelar berättelsen, och spelet är ibland glitchy.
Spelet är bra men lite för tungt på biljetten utan att veta hur mycket du behöver innan du går in i det
Det är ett perfekt mystisk anime-spel som jag alltid velat hitta och spela! Jag hoppas verkligen att det finns ett annat sätt att fylla på några biljetter, kanske genom annonser, så att vi inte behöver vänta till klockan 5 på morgonen för att fyllas på. Men överlag är det ett roligt spel, bara ibland är handlingen lite förvirrande men inte omöjlig att lösa.
Varför slutar det plötsligt att fungera?? Jag rensar redan data så att jag kan starta om spelet men det är samma sak..
Det var kul, jag älskar verkligen att spela det... Men när jag är nära att vara klar med att läsa kapitel 7 öppnas den inte... Så jag kan inte ens veta vad som är slutet.
Jag vill ge dig fem stjärnor för konsten och minispelet är bedårande. Men efter att jag spelat till slutet känner jag inte att jag älskar karaktärer lika mycket som jag gör i fängelsepojkar och yotsume gud. Jag antar att deras bakgrund inte påverkar mycket i handlingen. Det är ändå ett roligt spel och du borde prova det!
spelet säger ofta "ingen internetanslutning" medan mitt internet fungerar bra. och biljettåterställningssystemet är bara nonsens.
TASOKARE HOTEL Macəra ucn
det är gulligt och intressant men det handlar mest om att bara läsa och hitta grejer
JAG KAN INTE ENS LADDA DEN HÄR APPEN. JAG HAR INSTALLERAD DET TVÅ GÅNGER MEN DEN VISAS INTE I MITT JÄVLA HEM.
TASOKARE HOTEL Dobrodružné kdmo
Söt spel, bra historia. Jag önskar att det fanns mer historia, med en annan karaktär! Helt värt det. Jag önskar att det inte fanns en viss karaktär som huvudpersonen flirtar med...
Det är ett riktigt roligt spel, jag gillar historien mycket. Jag har dock haft några problem, jag kan inte se annonser för de flesta gånger. Är det en bugg kanske? Dessutom är bonusen för tidigt slutförande för snabb. Jag tror att vi behöver mer tid för att göra det för det händer bara en dag efter. Det är inte mycket tid att avsluta om du inte har ett gäng biljetter. PS: finns det ändå att logga in för att spara din fil eller något så att när du avinstallerar, kommer du fortfarande att kunna spela?
Det är för svårt att avsluta kapitlen i tid eftersom biljetterna är så få och priset för att köpa det är för högt enligt mig men jag förstår! överlag bra spel, riktigt bra grqphics, musiken är också bra! Fast ibland när jag trycker på några av knapparna trycker de inte riktigt på dem.
Jag gillar handlingen, men -1 stjärna för extremt långsam biljettförnyelse. För tidigt slutförande av ett kapitel inom en 24-timmarsgräns är 05:00 JST alldeles för långt borta! Dessutom får du bara 5 biljetter per dag och köpbiljetter är $1 vardera.
DET TVINGAR DIG ATT ANVÄNDA JAPANSK IP, ELLER KAN INTE ANSLUTA TILL SERVER. JÄVLA OMRÅDSLÅS.
på något sätt slutade det fungera för mig 🤨 kan du fixa det
Det är fantastiskt eftersom det ger mig ett utmanande tankesätt men först kände jag att det var så svårt eftersom jag inte har någon aning om vad det här spelet är till för men oroa dig inte, jag tyckte att det var roligt! Det gör mitt sinne skarpare 😊
Snälla ni måste fixa detta, det säger hela tiden ingen internetanslutning i menyn när vi har bra och stabil nätverksfix, snälla om ni tror att det är vårt wifi som är svagt så måste ni fixa det så snart ni kan! snälla du
Jag trivs väldigt bra med Tasokare hotel! Mysteriet har lockat mig tillräckligt mycket för att jag inte har avinstallerat det som jag gör med andra spel. Jag älskar att se visuella romaner av hög kvalitet på Google Play. Översättningen kan vara lite klumpig ibland men jag kan fortfarande följa historien. Den omsorg laget lägger ner i spelet är väldigt tydlig och jag värderar utvecklarna högt för det. Tack för det här spelet!
TASOKARE HOTEL Äventyr nmuf
Ser fram emot fler av SEEC:s spel i framtiden! Var tvungen att ta bort en stjärna eftersom jag köpte de speciella historierna, men rösterna fungerar inte för mig
Jag älskar det här spelet! Det testar dina problemlösningsförmåga samtidigt som du utforskar en värld med älskvärda karaktärer! Men jag har några problem med en glitch som inte låter mig gå vidare när jag löser ett pussel. Det har inte gjort detta förrän jag nådde målarpusslet i det första söksegmentet i kapitel sex. Jag letade till och med upp lösningen och såg att de kom på samma lösning, så varför tillåter det mig inte att gå vidare? Vänligen fixa det här problemet!
Jag har ännu inte avslutat spelet. Än så länge är jag fortfarande på kapitel 4, men än så länge är det riktigt bra. Berättelsen hittills är lätt att följa, karaktärerna är roliga och unika från varandra och den övergripande konststilen är vacker. Tidig komplettering tvingar dig verkligen att hamstra biljetter om du inte har pengar för att köpa biljetter, vilket är bra. Ärligt talat om jag hade tillräckligt med pengar skulle jag ha köpt biljetter redan eftersom historien är riktigt bra och jag kan inte låta bli att vilja mer.
Det är ett bra spel att spela... I början. Konsten, handlingen, karaktärerna och spelmekaniken är mycket bra och intressant! Den enda undergången enligt min mening är utvecklarnas biljettmekaniker. För att gå vidare till nästa del av historien behöver du biljetter, men de ber om en biljett alldeles för ofta! I bara kapitel 3 är jag inte säker men jag är säker på att det nådde mer än 10 biljetter! För att inte tala om priserna på deras produkter är riktigt dyra (kostar riktiga pengar). Jag kommer att spela det tills jag inte kan längre.
observerar fortfarande kan inte betygsätta det 5 omedelbart
Jag kan inte fortsätta spelet längre eftersom det står att det inte gick att extrahera resurser och kommer inte att öppnas.
det är riktigt bra. Jag önskar bara att jag kunde byta biljetter med mynt 😔 på så sätt kunde jag avsluta en berättelse inom en dag och få den där grafiska bonusen. Karaktärer är sympatiska. Och pusslen är också roliga att lösa.
Grafiken är fantastisk, historien är fantastisk, och jag gillar verkligen förhörsläget där din livlina minskar när du valde fel svar hahaha. Jag är också förvånad över att jag också kan dö häreee. Allt som allt var det bäst där du kan känna verkligheten i det här spelet!!!
Ett fantastiskt spel som jag kommer att sakna min dagliga dos av nu när jag är klar. Den hade en engagerande historia med en färgstark rollbesättning, bra kontroller och en bra översättning. Den enda möjliga nackdelen är att vänta på mer berättelse, men jag gillade personligen hur det begränsade tidsinvesteringen per dag till cirka 15 minuter max. Bra jobbat för utvecklarna för att erbjuda ett så högkvalitativt spel gratis. Hur artigt du interagerar med de onda ibland är också så distinkt japanskt att det är underhållande.
Jag kan inte komma in i spelet, av misstag avinstallerade jag det för andra gången och när jag öppnar appen kan jag inte få startsidan,?
Jag skulle ge en femstjärnig men jag har bara rensat det första kapitlet, förvånansvärt hög kvalitet och historien är också mindre intetsägande än den här typen av spel brukar vara! Det är väldigt intressant och jag är glad att få spela mer tack för att du släppte denna lilla gömda pärla på engelska!!
Det säger hela tiden att jag inte har någon anslutning även om jag tittade på Youtube innan jag spelade det